נעצר מחבל נוסף שהיה מעורב בתקרית מותו של נעם רז

קובי פינקלר No Comments on נעצר מחבל נוסף שהיה מעורב בתקרית מותו של נעם רז

כוחות הביטחון עצרו על פי מידע מודיעיני מבוקש נוסף החשוד במעורבות בירי בו נהרג לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד. במהלך המעצר ירו הכוחות לעבר מחבל שהשליך לעברם מטען.

צילום: מג"ב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במבצע מעצרים של כוחות צה"ל בג'נין שהתקיים בתחילת החודש, חוסל המחבל פארוק סלאמה, מהג'יהאד האיסלאמי שהיה מעורב בפיגועים רבים בהם הפיגוע בחודש מאי האחרון במהלכו נרצח הלוחם נועם רז זכרו לברכה. סלאמה היה קשור גם לתשתית הטרור "גוב האריות".

היום בבוקר, בעקבות מידע מודיעיני של שב״כ, ובתום פעילות משותפת של לוחמי הימ״מ, סיירת נח"ל ומג"ב נעצר המחבל המבוקש צדקי מרעי בעיר ג’נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה. במהלך מעצרו נתפסו ברכבו רובה מסוג M-16 ושני אקדחים.

צדקי אחמד עלי מרעי, בן 23, תושב העיר ג’נין, פעיל צבאי בכיר, היה מעורב בשורה של פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל וחשוד כמי שלקח חלק בירי בו נהרג לוחם הימ"מ נעם רז ז״ל.

גורם בצבא אומר כי המחבל שנעצר לא התנגד ונכנע מייד לכוחות. הוא מספר עוד כי המעצר על ידי ימ"מ החל כמסוערב כאשר כוחות המעטפת היו סיירת נחל ומגב ומרגע פריקת הכוחות בזירה ועד רגע יציאת הכוחות לקח לבצע זאת 45 דקות, כהגדרתו "זמן שיא".

 

 

הנשק שנתפס ברכבו של המחבל

במהלך הפעילות למעצרו של המחבל, לוחמי צה"ל ירו לעבר מחבל נוסף שהשליך לעברם מטען. הנשקים והחשוד הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, בחסדי שמיים, בפעילות לא היו נפגעים לכוחות הביטחון.

כזכור, לוחם הימ"מ נעם רז נפצע בחודש אייר במהלך קרב יריות עם מחבלים חמושים בג'נין, ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם שם נפטר מפצעיו.

 



0 תגובות